Hull i Whist-regler
Brukernavn: Passord: Husk meg Glemt passordet? Registrer deg



Forum forside - Spørsmål om regler

Esset
31.03.2006
Skriv svar
Hull i Whist-regler

Jeg tror jeg har oppdaget et hull i Whist-reglene som er beskrevet på denne siden. Jeg kan ikke spillet men prøver å lære det ved å lese her.

Det står ingenting om hvordan to personer kommer på lag (om jeg ikke har oversett noe).

Kan noen svare på dette?
Christian
02.04.2006
Skriv svar
Re: Hull i Whist-regler

Hei Esset

Dere må bestemme lagene før dere begynner å spille. Spiller 1 og 3 er på ett lag, mens spiller 2 og 4 er på det andre laget.

Annonse:

Andre forslag




(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering
Korthuset - Kortspill.Net