Mattis
Brukernavn: Passord: Husk meg Glemt passordet? Registrer deg



Forum forside - Spørsmål om regler

dvergdachs
08.08.2010
Skriv svar
Mattis

Her forleden kom vi i en litt merkelig situasjon . Bordmattis(uten kort i føste avdeling)sitter som nummer tre i startrekken . Nummer en spiller ut , spiller to må trekke inn , det vil si at det ikke er kort for bordmattis å trekke inn . Er han da ferdig , eller må han vente ytterligere en omgang ?

Annonse:

Andre forslag




(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering
Korthuset - Kortspill.Net